kartingforum.net
10.09.2010 21:29 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Image
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Kalenteri Tietosuoja Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: F250 renkaat 6" vanteelle (tai Superkart-renkaat)  (Luettu 1070 kertaa)
JariV
Grade A
Kotirata: Vihti

« : 04.05.2009 09:21 »

Moro,

onko Seinäjoen MasterKart noille kumeille maahantuoja? Mistäpäin ulkomailta noita saa?

Itse tiedän ainakin TSRacing ja Rieken's Racing -mestat mutta kummatkin Jenkkilässä. Onko Euroopassa tai vaikkapa Ruotsissa hyvää paikkaa? Eikä tarvitse olla edes F250-luokan mukaisia koska harrastevehkeet kyseessä. Superkart-kumit saattas kelvata myös hyvin.
« Viimeksi muokattu: 04.05.2009 10:40 kirjoittanut JariV » tallennettu

Kyllä siitä ohi mahtuu...
awi
Tosi kuski

« Vastaus #1 : 04.05.2009 20:03 »

Renkaiden saatavuudesta osaa sanoa, joskohan Laineen Marko asiasta luultavasti tietävänä kohta kerkeää kommentoimaan. Jossain vaiheessa yritin ostella harrastusrälläilyyn niitä vanhoja 2007 asti käytetyjä viiden tuuman dunloppeja, olivatko SL2 vai mikä, muttei löytynyt kuin yksi uusi ylivuotinen sarja erään harrastajan tallin perältä. Kelpaisivat nuo tai vastaavat muuten vieläkin jos jollain sattuu ylimääräisiä olemaan, tuntui dunlopeissa olevan kohtuullinen pito/kesto -suhde.

Nuo mainitsemasi ulkomaiset verkkokaupat taas näkyivät olevan jenkkiläisiä mikä hieman hankaloittaa ostamista, ja rahdit jne...Tosin sinun virittelyinnollasi tuo meren yli tuominen taitaa olla tuttua juttua. Jonkinmoinen lista eurooppalaisia kauppoja on kerätty threadissa:
http://www.kartingforum.net/forum/index.php/topic,3542.0.html

Ruotsalaisia kauppoja tuossa ei tainnut olla kuin Radne ja wardracing, niistä voisi näillä kursseilla tehdä löytöjä...
« Viimeksi muokattu: 04.05.2009 20:23 kirjoittanut awi » tallennettu
Team Laine
Administrator
Tosi kuski
Kotirata: Kangasalan Lentola

« Vastaus #2 : 04.05.2009 22:01 »

Moro,

onko Seinäjoen MasterKart noille kumeille maahantuoja? Mistäpäin ulkomailta noita saa?

Itse tiedän ainakin TSRacing ja Rieken's Racing -mestat mutta kummatkin Jenkkilässä. Onko Euroopassa tai vaikkapa Ruotsissa hyvää paikkaa? Eikä tarvitse olla edes F250-luokan mukaisia koska harrastevehkeet kyseessä. Superkart-kumit saattas kelvata myös hyvin.
Joo, Master-Seinäjoelta taitaa löytyä myös noita vanhempia DCM-renkaita, sekä kisakuskeille uudempia DDS-renkaita. Mullakin on noita uusia kisakuskeille varattuja DDS-renkaita jokunen sarja, jos pula tulee. Eli kannattaa kysyä noita vanhempia medium-kumeja.
tallennettu

-- Marko Laine --
-- Team Laine --
shop.teamlaine.fi
www.teamlaine.com

Meiltä löydät tarvitsemasi kaikkiin karting-luokkiin aina babykartista Superkarttiin saakka. Kaikki nämä maahantuomamme MS Kartin valikoimissa
JariV
Grade A
Kotirata: Vihti

« Vastaus #3 : 06.05.2009 10:11 »

Joo,
mä kyselinkin jo Seinäjoelta mutta omistaja oli ulkomailla. Kyllä se tarjosi mulle noita vanhoja kumeja mutta kun ne on 2007-vuotisia ja mulla on muutenkin ollut pito-ongelmia niin DDS:iä tarttis kyllä saada. Tosin kuun puolessavälissä pitäisi tulla uusi lähetys uusia kumeja joten puren hammasta ja odotan sinne saakka.
tallennettu

Kyllä siitä ohi mahtuu...
WEBERMAN
Grade C

« Vastaus #4 : 21.05.2009 02:37 »

Joo,
mä kyselinkin jo Seinäjoelta mutta omistaja oli ulkomailla. Kyllä se tarjosi mulle noita vanhoja kumeja mutta kun ne on 2007-vuotisia ja mulla on muutenkin ollut pito-ongelmia niin DDS:iä tarttis kyllä saada. Tosin kuun puolessavälissä pitäisi tulla uusi lähetys uusia kumeja joten puren hammasta ja odotan sinne saakka.

No. Eiköhän meiltä löydy ihan vähän käytettyjä DUNLOP renkaita, joitakin jopa käyttämättömiä, ettei tarvitse purra hammasta. Soitapa JJ Racinc ja kysy lähemmin, Markolta saat puhelinnumeron.

Ja onhan se hyvä jos niitä vielä on.  Virnistää

Itsellä ne on  onneksi sairauden ja iän vuoksi jo enimmäkseen häipyneet.  Cool
« Viimeksi muokattu: 21.05.2009 07:27 kirjoittanut WEBERMAN » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!